Модуль "Управління орендою"

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Задать вопрос
Наши специалисты ответят на любой интересующий вопрос по услуге

Історія даного впровадження бере свій початок у 2018 році. Тоді до нас звернулися давні партнери, що займаються орендним бізнесом. Їх проблема полягала у відсутності інструменту для управління ТРЦ по частині оренди. Деякі завдання виконувалися в 1С: Підприємство, деякі в Ексель.

Очевидно, що в таких умовах про адекватне бюджетування, планування чи ведення налагодженої операційної діяльності не може бути й мови.

Труднощів ми не боїмося, тому після попередніх погоджень і складання ТЗ на основі потреб в функціоналі ми приступили до впровадження рішення.

Паралельно з запуском основного функціоналу за проектом велося поетапне тестування користувачами, які й мали надалі працювати з продуктом. Як показує практика, не завжди базовий функціонал 100% задовольняє потреби замовника, а оскільки перелічити абсолютно всі можливості програмного продукту, на початкових етапах, як мінімум дуже складно для сприйняття, в процесі тестування замовник часто вносить корегування до початкового технічного завдання. В результаті такого підходу, вимоги по функціоналу доповнювалися на льоту. Звичайно, і це не секрет для розробників та інтеграторів, нові вимоги що висуваються в процесі розробки чи інтеграції, зміни в технічному завданні, це завжди додаткова робота. Часто здача проекту за таких умов відстроковується, а дедлайни горять. Проте, завдяки досвіду роботи і впроваджень подібних проектів, а їх, серед кейсів нашої компанії чимало, професіоналізму команди розробників Integra IT Solutionsа час доробок та тестувань у процесі інтеграції було зведено до мінімуму.

Підсумком першої успішної інтеграції подібного рішення стала допрацьована конфігурація BAS ERP, а саме, допрацьований і впроваджений модуль Управління орендою адаптований під реальні потреби замовника.

Зокрема, в ньому реалізовано:

·         управління реєстром об'єктів нерухомості;

·         управління договорами оренди;

·         управління експлуатацією об'єктів нерухомості;

·         управління процесами взаєморозрахунків по оренді;

·         можливість використання індексації ставок на послуги оренди;

·         звіт «Взаєморозрахунки з оренди за строками боргу»;

·         розсилка сформованих документів з обробок «Групове виставлення рахунків», «Групове нарахування орендної плати» і «Групове нарахування пені»;

·         виставлення авансових рахунків, рахунків на доплату і облік фактичної переплати за авансовими рахунках (тільки для послуг, оплачуваних авансом);

·         ведення розрахунків з орендарями на підставі виставлених рахунків (планована заборгованість), контроль оплати рахунків з аналітикою по об'єктах, послуг і періодів;

·         роздільне призначення і контроль термінів оплати для постійної і змінної частини орендної плати;

·         можливість розрахунку пені за затримку оплати на підставі як фактичної (за актами), так і планованої (за рахунками) заборгованості;

·         використання довільних формул для розрахунку вартості послуг змінної частини (наприклад, нарахування відсотка з торгового обороту орендаря за різними алгоритмами);

·         використання декількох лічильників обсягів споживання для однієї послуги змінної частини;

·         можливість призначення як індивідуальних, так і єдиних тарифів на послуги змінної частини;

·         управління оглядами об'єктів нерухомості;

·         широкий спектр інструментів звітності та аналітики;

і багато іншого.

Додайте до цього потужний базовий функціонал конфігурації BAS ERP і перед вами постає краще рішення для орендного бізнесу в Україні. Аналогів на інших платформах Ви просто не знайдете (ми намагалися).

Успіх першого впровадження швидко поширився в вузьких колах і на даний момент ми в процесі реалізації подібних проектів з використанням інших конфігурацій. Наприклад, «BAS Комлексне управління підприємством». Ключові віхи проекту вже позаду, і ми на фінішній прямій у реалізації.

У професіоналізмі нашої команди інтеграторів, і якості інструментів, що включені до «Модуль Управління Орендою» вже переконалися багато підприємств. Серед них, наприклад, компанія Arricano, ТРЦ "Рів'єра" м.Одеса та Retroville м.Київ, а також багато інших.

Думаю, розписувати про всі можливості модулю в рамках даної статті немає сенсу, детальну презентацію ви завжди можете запитати у спеціалістів компанії Integra IT Solutions.

Звертайтеся до нас, адже досвід команди Integra IT Solutions допоможуть вам заощадити час та гроші. Вибравши нас, Ви отримуєте:

·         консультації з усіх питаннях, що вас цікавлять;

·         рекомендації та підбір конфігурації конкретно під ваші потреби

·         впровадження модуля при мінімальних витратах часу (адже ми маємо досвід конкретних реалізацій)

·         якісне навчання ваших фахівців

·         супровід на всіх етапах впровадження

P.S. При виборі основної конфігурації, клієнт найчастіше зупиняється на рішеннях «BAS: ERP» і «BAS: Комплексне управління підприємством». Наша команда має великий досвід впроваджень таких програмних рішень по автоматизації обліку і управління підприємствами. Фахівці нашої компанії зможуть не тільки встановити і налаштувати продукт, але і допоможуть в аналізі при виборі, наддадуть вичерпні консультації та допоможуть з навчанням під час переходу на новий, сучасний програмний продукт.

Заказать проект
Менеджеры компании с радостью ответят на ваши вопросы, произведут расчет стоимости услуг и подготовят коммерческое предложение.