Віддалена технічна підтримка

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Задать вопрос
Наши специалисты ответят на любой интересующий вопрос по услуге

Група компаній «Інтегра АйТі Солюшенз» пропонує послуги з віддаленої експертної техпдтримки.

Суть даного сервісу в тому, що наш фахівець через віддалений доступ підключається до вашого комп'ютера, що не приїжджаючи в офіс, і усуває проблему.
Такий спосіб технічної підтримки дозволяє оперативно в режимі онлайн або : по телефону:
  1. Усувати неполадки з серверним обладнанням;
  2. Здійснювати настройку операційних систем;
  3. Здійснювати обслуговування програми 1С:Підприємство;
  4. Проводити адміністрування баз даних і багато інших дій.

Вигода замовника від віддаленої технічної підтримки значна


По-перше, що виникли комп'ютерні або мережеві проблеми вирішуються максимально швидко.
По-друге, віддалена технічна підтримка має нижчу вартість, ніж традиційні варіанти техпідтримки.

Також, з огляду на високий рівень кваліфікації наших співробітників, можна виконувати операції будь-якої складності по налаштуванню програм і серверів, встановлення оновлень, управління файловими ресурсами. Ми здатні вирішити будь-яке поставлене завдання швидко і якісно.

Що стосується вартості послуг з техподдержке, то у нас вона формується індивідуально для кожного клієнта. Враховується складність робіт, обсяг і кваліфікація фахівця, який буде вести віддалену підтримку. Ви залишитеся задоволені нашою ціновою політикою, до того ж оплата проводиться за конкретний результат, і якщо він вас не влаштовує, то гарантується повне повернення коштів.


Професійна технічна підтримка від Integra IT Solutions

Група компаній Integra IT Solutions надає віддалену технічну підтримку на високому професійному рівні. Для того щоб замовити послугу, потрібно зателефонувати або заповнити заявку на сайті. Після цього фахівець компанії зв'яжеться з вами і проведе діагностику виникла, а потім усунення неполадки.

Прискорити процес вирішення технічної проблеми допоможе наступна інформація, яку клієнт повинен надати помічнику:
  • Опис виниклої проблеми і приблизні причини її виникнення;
  • Час, коли виникла проблема;
  • Паролі для доступу до баз даних, якщо буде потрібно.
1.jpgЗверніть увагу на те, що технічна підтримка, яку ми надаємо, абсолютно безпечна. Ваша приватність і захищеність інформації не буде порушена в процесі усунення технічних проблем. 


Віддалене обслуговування від експертів

Якщо вас цікавить питання, чому «Інтегра АйТі Солюшенз» краще за інших впорається з поставленим завданням, то це підтвердить перелік наших незаперечних переваг:
  • Штат досвідчених сертифікованих фахівців;
  • Врахування вимог і побажань замовника;
  • Гнучкі ціни;
  • Великий досвід в сфері IT-аутсорсингу;
  • Повна конфіденційність;
  • Оперативність - вирішення проблеми виконується грамотно і злагодженими діями, що значно економить час.
Звертаючись до групи компаній «Інтегра АйТі Солюшенз» за послугою віддаленого технічного обслуговування, ви отримуєте:
  • Гарантію експертної техпідтримки в разі виникнення проблеми з комп'ютером або програмним забезпеченням; 
  • Кваліфіковану допомогу, незалежно від вашого місцезнаходження; 
  • Можливість оптимізувати IT-інфраструктуру підприємства. 

Замовте послугу техпідтримки в «Інтегра АйТі Солюшенз» прямо зараз і оціните всі переваги IT-аутсорсингу від справжніх професіоналів!



Заказать услугу
Оформите заявку на сайте, мы свяжемся с вами в ближайшее время и ответим на все интересующие вопросы.