Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Задать вопрос
Наши специалисты ответят на любой интересующий вопрос по услуге
У вас виникла проблема? Залиште заявку або зв'яжіться з оператором компанії, і ми займемося
її рішенням! Integra IT Solutions повністю автоматизувала роботу з клієнтами з допомогою
Service Desk. Замовник розміщує заявку, виставляє пріоритет, і просто чекає, коли
фахівець компанії вирішить питання. Сервіс доступний в будь-який час доби.


Як функціонує «СервісДеск»

У процесі спілкування з оператором, або при заповненні заявки, ви відразу ж виставляєте
пріоритет завдання. Співробітники займаються вирішенням питання протягом 24 годин з моменту його
надходження. Фахівець працює віддалено. Якщо такий підхід не дасть результату, співробітник
виїжджає до вас і займається вирішенням задачі на місці.

Service Desk відображає:
  1. Дату створення запиту;
  2. Групу, до якої він належить;
  3. Пріоритет;
  4. Статус (відкритий або виконано);
  5. Термін завершення.
Service Desk-системи дозволяють контролювати процес. Ви бачите, коли запит надійшов в хмару, і коли він був виконана з точністю до хвилини. Більша частина робіт оплачується по годинах і клієнт розуміє, за що платить гроші.

Забезпечуємо клієнтам підтримку, не залежно від складності ситуації. Integra IT Solutions працює на совість. Переконайтеся в цьому самі!


Заказать услугу
Оформите заявку на сайте, мы свяжемся с вами в ближайшее время и ответим на все интересующие вопросы.