її рішенням! Integra IT Solutions повністю автоматизувала роботу з клієнтами з допомогою
Service Desk. Замовник розміщує заявку, виставляє пріоритет, і просто чекає, коли
фахівець компанії вирішить питання. Сервіс доступний в будь-який час доби.
Як функціонує «СервісДеск»
У процесі спілкування з оператором, або при заповненні заявки, ви відразу ж виставляєтепріоритет завдання. Співробітники займаються вирішенням питання протягом 24 годин з моменту його
надходження. Фахівець працює віддалено. Якщо такий підхід не дасть результату, співробітник
виїжджає до вас і займається вирішенням задачі на місці.
Service Desk відображає:
- Дату створення запиту;
- Групу, до якої він належить;
- Пріоритет;
- Статус (відкритий або виконано);
- Термін завершення.
Забезпечуємо клієнтам підтримку, не залежно від складності ситуації. Integra IT Solutions працює на совість. Переконайтеся в цьому самі!