фронт-офісу на підприємствах харчування. Він допомагає автоматизувати роботу персоналу,
підвищити якість і швидкість обслуговування, враховувати продажу, отримувати аналітичну
звітність і багато іншого. Але щоб користуватися всіма цими можливостями, для початку
необхідно підключення та налаштування торгового обладнання.
Для ефективної роботи ресторану застосовуються різні його типи. наприклад,
автоматизація робочого місця офіціанта передбачає наявність POS-терміналу, принтера
чеків, зчитувача безконтактних і магнітних карт. До головних пристроїв касира, крім
перерахованих вище, відносяться: фіскальний реєстратор, грошовий ящик, детектор банкнот.
Тобто, одиниць торгового обладнання досить багато, і всі вони повинні бути пов'язані в
єдину систему.
Група компаній «Інтегра АйТі Солюшенз» пропонує замовити налаштування
торгового обладнання ресторану або кафе.
Етапи
Налаштування під ключ здійснюється в такій послідовності:- підписання договору між сторонами;
- закупівля обладнання та необхідних витратних матеріалів;
- доставка і установка обладнання на території замовника;
- установка програмного забезпечення;
- консультація персоналу щодо роботи з обладнанням і програмним забезпеченням.
Що це вам дає?
Налаштування програмного забезпечення: «Ресторан Україна» від нашої компанії дозволяє:- регулярно оновлювати платформу до актуальної;
- створювати нові звіти, які розширюють функціонал системи;
- надавати різний рівень доступу для співробітників закладу;
- створювати копії даних (зберігати в архів все необхідне);
- тестувати систему на наявність помилок і максимально швидко їх усувати, запобігаючи застої в в роботі.
Хочете, щоб настройка торгового обладнання не зайняла багато часу? Звертайтеся до групи компаній «Інтегра АйТи солюшенз»!