Автоматизація виробництва у кейтеринговій компанії "Скай Фуд Сервісес"

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Задать вопрос
Наши специалисты ответят на любой интересующий вопрос по услуге

Компанія Скай Фуд Сервіс — це цех з приготування бортового харчування

Скай Фуд Сервіс - це повністю оснащений комплекс, який може виробляти бортове харчування міжнародного рівня, для пасажирів VIP, першого, бізнес і економ класів. Виробничі відділи цієї компанії оснащені сучасним європейським обладнанням для приготування бортового харчування. Крім того, передбачено приготування їжі на замовлення приватних повітряних суден, для екіпажів і окремих пасажирів з урахуванням їх особливих запитів і побажань.

У зв'язку зі специфікою роботи виникла необхідність в автоматизації обліку виробництва, забезпечення єдиного інформаційного простору для автоматизації роботи всіх служб і підрозділів підприємства. При виборі програмного продукту одним з важливих критеріїв для них була наявність всіх необхідних функцій в одному програмному продукті, так як важливою задачею було скорочення трудомісткості обліку. Співробітниками компанії «Інтегра АйТи солюшенз» було запропоновано багатофункціональне рішення на платформі «Управління виробничим підпріємством». Дане рішення передбачає повноцінне ведення трьох типів обліку: бухгалтерського, податкового обліку і управлінського обліку.

Фахівці компанії «Інтегра Айті Солюшенз» після поставки програми «Управління виробничим підпріємством» провели установку програмного забезпечення, роботи з налаштування та впровадження програми та початкове навчання наших співробітників основних підсистем конфігурації.

В результаті спільної роботи були впроваджені такі підсистеми:
  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  • Кадровий облік
  • Регламентована звітність
  • Автоматизовані виробничі операції.
З огляду на потреби, специфікацію діяльності організації, були проведені наступні доопрацювання програмного забезпечення:
  1. розробка інтеграції з системою МАУ:
  2. доробка АРМ: 
  3. план закупівлі; видача зі складу: заповнення потреб виробництва в товарах (перетворених) по введеним позиціях замовлення на виробництво; формування і відправка на друк документів переміщення товарів на підставі даних табличних частин обробки, формування документів комплектації номенклатури на підставі сформованих переміщень 
  4. розклад рейсів: обробка заповнення Замовлення покупця. Механізм порівняння завантаження рейсу при зміні / оновленні розкладу, створення контекстного меню і обробка результатів вибору.  
Завдяки впровадженню системи налаштовані облік виробництва продукції і напівфабрикатів, синхронна робота всіх відділів підприємства: відділ управління підприємством, плановий відділ (плани продажів, плани виробництва, плани закупівель, плани зайнятості виробничих потужностей), цехи основного виробництва, допоміжні та обслуговуючі виробництва, відділ постачання. Підвищилася ефективність роботи підприємства в цілому.

Заказать проект
Менеджеры компании с радостью ответят на ваши вопросы, произведут расчет стоимости услуг и подготовят коммерческое предложение.