Досвід впровадження у ресторані «il Molino»

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Задать вопрос
Наши специалисты ответят на любой интересующий вопрос по услуге

У 1994 році компанія ORDERMAN зробила революцію, представивши першу на ринку бездротову систему передачі замовлень, розроблену спеціально для індустрії гостинності. З цього моменту ORDERMAN є еталоном мобільних рішень для ресторанів, кафе, барів, нічних клубів, стадіонів, і закладів швидкого живлення.На один інший виробник не володіє таким унікальним досвідом, як ORDERMAN. Ніхто з них не продав пристроїв більше, ніж ORDERMAN.

Проаналізувавши досвід як українських, так і іноземних ресторанних комплексів, керівництво мережі ресторанів «il Molino» прийняло рішення реалізувати дану систему в одній зі своєї піцерій, яка знаходиться в ТЦ «ДрімТаун».

Анна Воєводенко, керівник проекту: «Ми вибрали типові рішення цієї компанії, тому що нам важливий обмін даними між системами« front-office »та« back-office »в реальному режимі часу, виняток подвійного введення даних про продажі - це забезпечено інтеграцією підсистем на єдиній платформі «1С:Підприємство». Відкритість платформи дозволяє вводити зміни в конфігурації, як з боку наших фахівців, так і з боку програмістів, причому можна робити абсолютно унікальні настройки, що є великою перевагою системи ».

il Molino - сім'я італійських ресторанів з неаполітанської дерев'яною піччю, в якій пиццайоло готують понад 20 видів автентичної італійської піци - від класичної Маргарити до фірмової il Molino і суперпопулярної Маскераре. Також у них можна спробувати домашню пасту, равіолі, свіжі салати, м'ясні і рибні страви, італійські десерти.

Ресторани мережі il Molino досить популярні серед поціновувачів італійської кухні і потік гостей досить великий. Цей фактор став визначальним у питанні впровадження системи ORDERMAN.

В якості вирішення для автоматизації ресторану вже було встановлено програмне забезпечення Палтусів. Ресторан з усіма доробками, які відповідали всім бізнес-процесам ресторану. Тому змінювати щось у цій частині було б ірраціонально і неправильно. А зв'язки системи ORDERMAN з 1С:Підприємство на той момент часу не існувало. З цією проблемою керівництво il Molino звернулося в нашу компанію. І ми вирішили взятися за цей проект, залучивши до нього кращих наших фахівців. Результатом цієї роботи стала перша в країнах СНД і країн Балтії зв'язка 1С:Підприємство з системою ORDERMAN.

В результаті аналізу процесів обслуговування була змінена схема роботи офіціантів з клієнтами. Найбільший ефект від використання переносних терміналів може бути отриманий, якщо використовується схема з поділом офіціантів на 2 групи - продавців і помічників. На практиці це вигладить так - продавці, постійно знаходяться в залі, спілкуються з клієнтами, миттєво приймають їх замовлення і стежать за тим, щоб ті були всім задоволені. Помічники виконують функцію рознощиків. Як тільки готові напої та страви, вони доставляють замовлення з кухні і бару, а також прибирають столики, після того, як гості покинули ресторан. Подібна організація обслуговування підвищує оборотність кожного столика і забезпечує істотний приріст прибутку.

Система ORDERMAN дозволяє офіціантам миттєво відправляти замовлення на кухню і бар, відразу після прийому, повністю замінюючи як стали такими звичними блокнотик і кулькову ручку, так і станцію офіціанта в комп'ютерній системі.

У підсумку, система мобільних терміналів безсумнівно підвищила якість обслуговування в очах відвідувачів ресторану, виключивши залежність гостей від швидкості роботи офіціанта, що призвело до збільшення відвідуваності.

Використання терміналів «ORDERMAN» дозволило скоротити час обслуговування, що, в залежності від бажання клієнта призвело до додаткових замовлень, або до більш швидкому звільненню столика. У будь-якому випадку гості йдуть в хорошому настрої, і швидше за все, більшість з них порадять друзям відвідати цей ресторан.

За результатами проведення аудиту в ресторані були підведені підсумки роботи офіціантів з обладнанням ORDERMAN.

  1. Схема роздільного обслуговування - з цим наша компанія впоралися на 100%! Отримавши досвід такої схеми обслуговування, співробітники ресторану переконався, що при великому потоці людей - це дуже ефективно !!
  2. Час обслуговування клієнта зменшилася на 30%, що дозволяє збільшити коефіцієнт оборотності столу і підвищити кількість продаваних страв!

   Виходячи з цих показників, було прийнято рішення про збільшення числа ресторанів, що працюють з системою ORDERMAN! 

Заказать проект
Менеджеры компании с радостью ответят на ваши вопросы, произведут расчет стоимости услуг и подготовят коммерческое предложение.